مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-05-12سياسي

مقاومت و دفاع نظامی مناسب، حق مشروع و انسانی مردم فلسطین است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در محکومیت عملیات تروریستی در افغانستان و جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از عملیات دفاعی مبارزان فلسطینی پیامی صادر کرد.

- ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در محکومیت عملیات تروریستی در افغانستان و جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از عملیات دفاعی مبارزان فلسطینی پیامی صادر کرد.

متن پیام آیت الله صفایی بوشهری که نسخه ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته در ادامه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم اَلْحَمْدُ لِلّهِ رَبِّ الْعالَمِینَ وَ صَلَّی اللّهُ علی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرینَ، سِیَّما بَقیَّهِ اللّهِ فِی الأَرَضِینَ أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ به کسانی که ظلم به آنان شده و مورد جنگ و تجاوز قرار گرفته اند اذن داده می شود که از خود دفاع کنند و بی تردید خداوند به یاری آنان بسی تواناست (سوره حج، آیه: 39) بار دیگر شرارت و آتش جنایات ضد بشری در دو منطقه مظلوم اسلامی یعنی افغانستان و فلسطین اشغالی موجب به شهادت رسیدن ده ها کودک، نوجوان و جوان مسلمان گردید.

در افغانستان دختران محترم و دانش آموز به دست گروه های تروریستی امریکایی به خاک و خون کشیده شدند و در فلسطین اشغالی، مسلمانان بی گنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت و دفاع نظامی مناسب، حق مشروع و انسانی مردم فلسطین است

مقاومت و دفاع نظامی مناسب، حق مشروع و انسانی مردم فلسطین است