مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-12سياسي

معنویت و بینش سیاسی هر دو لازمه نقش آفرینی در جامعه است


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان با اشاره به ترور شخصیتی امام حسن مجتبی (ع)، گفت: معنویت و بینش سیاسی هر دو برای نقش آفرینی در جامعه لازم است و باید قدرت تحمل تهمت ها و فشارها را داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام جلیل علی نژاد رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان امروز در دوره معرفتی سداد ویژه دانشجویان، اظهار کرد: ضد استکباری، ضد فساد، ضد اشرافیگری، ضد حاکمیت تجمل گرایانه و زورگویانه و ضد گرایش های انحرافی از ویژگی های جنبش دانشجویی از نگاه رهبر انقلاب است.

وی افزود: طبق بیانات رهبر انقلاب، در مقام اندیشه و عمل راه رسیدن به آینده مطلوب، داشتن نسل جوان مومن و با همت با انگیزه، کاردان و راه بلد است.

علی نژاد با بیان اینکه بینش سیاسی لازم است اما همه چیز نیست، گفت: اصل قضیه ایمان الهی و معنوی ست، اگر ایمان و تقوا ضعیف باشد، فعال سیاسی و انقلابی کم می آورد، اگر می خواهیم در جامعه نقش آفرین باشیم، لازمه آن خودسازی دینی است.

  رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان با اشاره به علما و دانشمندانی که مغز و فهم سیاسی ندارند، عنوان کرد: دشمن با یک آب نبات ترش می تواند این ها را مجذوب کند وفریب دهد و این تعبیر رهبر انقلاب در خصوص آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معنویت و بینش سیاسی هر دو لازمه نقش آفرینی در جامعه است

معنویت و بینش سیاسی هر دو لازمه نقش آفرینی در جامعه است