مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-12سياسي

برگزاری بیش از هزار برنامه دینی و قرآنی از سوی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها


رییس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان گفت: تاکنون به همت دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های سراسر کشور، 1318 برنامه در قالب ها و موضوعات دینی و قرآنی متنوع طراحی و برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مرتضی فاضلی  رییس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان و دبیر پویش ملی در بهشت گفت: تاکنون به همت دفاتر نهاد در دانشگاه های سراسر کشور، 1318برنامه در قالب ها و موضوعات دینی و قرآنی متنوع طراحی و برگزار شده که نشان دهنده استقبال بسیار خوب دانشگاهیان از این پویش می باشد.

 رییس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان با بیان اینکه برنامه ها و فعالیت های این پویش تا آخر خرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت، گفت: محورهای این پویش، عرصه ای را برای فعالان مجازی در دانشگاه های سراسر کشور فراهم نموده است تا عرضه توانمندی ها و فعالیت کنشگران مجازی را تسهیل نماید از این رو با استقبال  استادان، کارکنان، دانشجویان و عموم مخاطبان روبرو بوده به گونه ای که دانشگاه ها،  نهادها و سازمان های مرتبط حمایت مالی و معنوی خود را از این پویش اعلام نمودند.

دبیر پویش ملی در بهشت گفت: تمامی برنامه های ملی با محوریت جشنواره های قرآنی، مسابقات مجازی، مسابقات کتابخوانی، آموزش ‎های مجازی، برنامه های مواسات و همدلی، تولیدات رسانه ای و هنری و کنشگری در فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از هزار برنامه دینی و قرآنی از سوی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها

برگزاری بیش از هزار برنامه دینی و قرآنی از سوی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها