مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-05-12بين الملل

دست رد مقاومت به سینه نتانیاهو/ میانجیگری دوحه و قاهره بی حاصل ماند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالباری عطوان نویسنده سرشناس عرب و سردبیر روزنامه الکترونیکی، رأی الیوم طی پستی در توییتر از سردرگمی نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در متوقف کردن پاسخ موشکی و راکتی گروه های مقاومت فلسطین خبر داد و نوشت .

- سردبیر روزنامه رأی الیوم طی پستی در توییتر از درخواست کمک بی حاصل نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دولت های قطر و مصر برای میانجیگری و توقف موشک باران مقاومت فلسطین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالباری عطوان نویسنده سرشناس عرب و سردبیر روزنامه الکترونیکی، رأی الیوم طی پستی در توییتر از سردرگمی نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در متوقف کردن پاسخ موشکی و راکتی گروه های مقاومت فلسطین خبر داد و نوشت که تقلای او برای استفاده از میانجیگری قاهره و دوحه در این مسیر تاکنون بی حاصل بوده است.

وی نوشت: نتانیاهو دوان دوان به سوی قاهره و دوحه رفت و خواستار مداخله، نجات و میانجیگری آنها برای توقف حملات [ مقاومت فلسطین] شد.

مقاومت رد کرد و شب گذشته با هزار موشک، تل آویو، بئرالسبع، حیفا و یافا را هدف قرار داد.

در ادامه این پست آمده است: هنیه و النخاله به میانجیگران عرب تاکید کردند که برای جنگی طولانی آماده اند و اعتمادی به اشغالگر ندارند و [تاکنون] تنها یک دهم اسلح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست رد مقاومت به سینه نتانیاهو/ میانجیگری دوحه و قاهره بی حاصل ماند

دست رد مقاومت به سینه نتانیاهو/ میانجیگری دوحه و قاهره بی حاصل ماند