مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-12سياسي

هدف سامانه سجام، سازماندهی نیروهای مردمی برای پیشگیری از وقوع جرم است


مدیر سامانه جامع ارتباط مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری قوه قضاییه (سجام) گفت: این سامانه در حقیقت یک وسیله و ابزار برای رسیدن به هدف سازماندهی نیروهای مردمی برای پیشگیری از وقوع جرم است.

- مدیر سامانه جامع ارتباط مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری قوه قضاییه (سجام) گفت: این سامانه در حقیقت یک وسیله و ابزار برای رسیدن به هدف سازماندهی نیروهای مردمی برای پیشگیری از وقوع جرم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه سامانه سجام قوه قضاییه تا به این لحظه با جذب، آموزش و سازماندهی بیش از 130 هزار نفر دیده بان و دریافت، بررسی، صحت سنجی و ارجاع بیش از 70 هزار گزارش، انتقاد و پیشنهاد مردمی در عرصه هایی مانند: پیشگیری از وقوع جرایم، آسیب ها و تخلفات حوزه های: منابع طبیعی، محیط زیست، منابع آب، مفاسد ارزی، مفاسد اقتصادی یا تهیه و توزیع مواد مخدر و روان گردان، محیط های کار و کارگری، بهداشت و درمان، تصرف اراضی ملی، تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی، قاچاق، احتکار، گران فروشی، انتخابات، فرار مالیاتی و فضای مجازی و دیگر بخش ها در حال انجام وظیفه است.

این سامانه زیر نظر اداره کل مشارکت های مردمی و سرمایه اجتماعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دستگاه قضایی فعال بوده و کارکرد آن بر مبنای خود اظهاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف سامانه سجام، سازماندهی نیروهای مردمی برای پیشگیری از وقوع جرم است

هدف سامانه سجام، سازماندهی نیروهای مردمی برای پیشگیری از وقوع جرم است