مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-12حوادث

فعالیت 30 پایگاه امداد و نجات در آذربایجان شرقی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: 30 پایگاه امداد و نجات در استان فعال است که از طریق نجاتگران مستقر در این پایگاه ها عملیات های امداد رسانی صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حمید حسین پور امروز در دیدار مدیران جمعیت هلال احمر استان با استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت هفته هلال احمر، اظهار داشت: در یک سال گذشته با تشکیل خانه های هلال در تمام مناطق روستایی محروم توانسته ایم تیم های امداد محلی و داوطلب تشکیل دهیم تا بلافاصله در حوادث حضور یابند.

وی با اشاره به شیوع کرونا در کشور، افزود: جمعیت هلال احمر  استان در سال گذشته بیش از 30 هزار بسته حمایتی به خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع کرده است.

حسین پور با اشاره به ضرورت ایجاد ساختمان پایگاه امداد و نجات در سعیدآباد به مساحت یک هزار و 800 مترمربع، گفت: 17 میلیارد تومان برای ساخت این ساختمان برآورد هزینه شده است که امیدواریم با اختصاص بودجه هرچه زودتر عملیاتی شود.

وی افزود: 30 پایگاه امداد و نجات در استان فعال است که از طریق نجاتگران مستقر در این پایگاه ها عملیات های امداد رسانی صورت می گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در سطح استان 4 پایگاه تیپ یک دارای پد بالگرد و انبار امدادی وجود دارد، گفت: امیدواریم با حمایت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 30 پایگاه امداد و نجات در آذربایجان شرقی

فعالیت 30 پایگاه امداد و نجات در آذربایجان شرقی