مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-12سياسي

توزیع 106 هزار بسته معیشتی در بین مددجویان کمیته امداد اصفهان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: 106 هزار بسته معیشتی به ارزشی بالغ بر 33 میلیارد و 500 میلیون تومان تهیه و در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع اظهار داشت: در رزمایش گسترده ایران همدل- اطعام مهدوی به منظور ترویج فرهنگ خیر و احسان و نشر سنت های حسنه و اقدامات مؤثری که در این رزمایش انجام می شود، سبب شد یک حرکت عظیم مردمی در جامعه شکل بگیرد و این مسأله به عنوان یکی از برنامه های مهم و تأثیرگذار امداد هر ساله اجرا شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: امسال نیز تلاش شد تا با همراهی خیران و نیکوکاران، یکبار دیگر در اطعام نیازمندان و محرومین، حماسه ای از وحدت ملی، همراهی و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری ایجاد شود.

وی افزود: با توجه به تجربه موفق سال گذشته و نقش آفرینی مؤثر مراکز نیکوکاری در ایجاد آشپزخانه به منظور طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی کرونا، 196 آشپزخانه تحت عنوان اطعام مهدوی با استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود دایر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 106 هزار بسته معیشتی در بین مددجویان کمیته امداد اصفهان

توزیع 106 هزار بسته معیشتی در بین مددجویان کمیته امداد اصفهان