مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-12پزشكي

4 بیمار مبتلا به کرونا در خراسان شمالی جان خود را از دست دادند


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، طی 24ساعته گذشته و تاظهر امروز 22 اردیبهشت ماه، متاسفانه چهار نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شدند.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، طی 24ساعته گذشته و تاظهر امروز 22 اردیبهشت ماه، متاسفانه چهار نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شدند.

دکتر سید احمد هاشمی افزود: با بستری 55 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته، هم اکنون 322 بیمار دارای علایم بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه حدود 60 درصد مردم استان ماسک می زنند، گفت: برخی افراد با وجود اینکه در وضعیت بحرانی به سر می بریم اما همچنان نسبت به زدن ماسک کم توجهی می کنند و هم اکنون متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک، نسبت به چند ماه گذشته کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این دانشگاه، وی با تاکید بر زدن ماسک و دوری از تجمعات تاکید کرد: مردم در تعطیلات عید سعید فطر به هیچ عنوان سفر نروند زیرا این اقدام باعث خواهد شد تعداد مبتلایان استان رشد بیشتری پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 بیمار مبتلا به کرونا در خراسان شمالی جان خود را از دست دادند

4 بیمار مبتلا به کرونا در خراسان شمالی جان خود را از دست دادند