مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-12اقتصادي

سرمایه گذاری 1413 میلیاردی بخش خصوصی در چابهار/امکان جذب 14 میلیارد یورو در پتروشیمی


طبق اعلام مدیر عامل منطقه آزاد چابهار چهار پروژه ای که قرار است توسط رییس جمهور در منطقه آزاد چابهار افتتاح و به بهره برداری برسد با سرمایه گذاری بیش از 1400 میلیارد تومانی  در دستور کار قرار دارد.

- طبق اعلام مدیر عامل منطقه آزاد چابهار چهار پروژه ای که قرار است توسط رییس جمهور در منطقه آزاد چابهار افتتاح و به بهره برداری برسد با سرمایه گذاری بیش از 1400 میلیارد تومانی  در دستور کار قرار دارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فردا (پنج شنبه) رییس جمهور به صورت مجازی چهار پروژه را در منطقه آزاد چابهار افتتاح خواهد کرد.

بر این اساس، عبدالرحیم کردی - مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار- در نشستی خبری( مجازی)جزییات پروژه های سرمایه گذاری را تشریح کرد.

وی با اعلام این که در مجموع در پروژه هایی که افتتاح خواهد شد 1413 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و به اشتغال حداقل 657 نفر منتهی می شود توضیح داد که از مهمترین ویژگی های این پروژه ها سرمایه گذاری 100 درصد بخش خصوصی است که از قابلیت های مناطق آزاد بوده و می تواند به جذب هر چه بیشتر بخش خصوصی و سرمایه گذاری در منطقه منتهی شود.

پروژه پتروشیمی با سرمایه گذاری 1000 میلیاردی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار به جریان پروژه پتروشیمی نگین مکران اشاره کرد و دراین باره توضیح داد: بر اساس اسناد بالادستی سه ماموریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 1413 میلیاردی بخش خصوصی در چابهار/امکان جذب 14 میلیارد یورو در پتروشیمی

سرمایه گذاری 1413 میلیاردی بخش خصوصی در چابهار/امکان جذب 14 میلیارد یورو در پتروشیمی