مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-12اقتصادي

مدیریت نکنیم، خاموشی قطعی است


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف برق بویژه در فصل گرما گفت: نیاز به مدیریت مصرف برق جدی است و اگر این مدیریت انجام نشود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهدی آهنین پنجه در نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان با بیان پیش بینی 66 هزار مگاواتی نیاز برق در کشور اظهار کرد: تولید برق در کشور حداکثر 56 هزار مگاوات است که مقایسه این دو عدد نشان از منفی بودن تراز به میزان 10 هزار مگاوات خواهد بود.

وی افزود: پیش بینی نیاز برق استان قم نیز با توجه به افزایش 22 درصدی مصرف و همچنین کم آبی سال جاری، 988 مگاوات است که البته می توان این عدد را با برخی صرفه جویی ها به حدود 880 مگاوات رساند، در حالی که بر اساس نامه وزارت نیرو، تنها اجازه استفاده 770 مگاواتی برق در فصل تابستان به قم داده شده و این رقم برای خرداد ماه نیز 718 مگاوات است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم ادامه داد: این آمار و ارقام بیانگر آن است که نیاز به مدیریت مصرف برق در استان قطعی است که اگر این مدیریت انجام نشود، آن گاه قطعا شاهد خاموشی در ماه های آینده خواهیم بود.

آهنین پنجه سپس به ضرورت کاهش مصرف در استان توجه داد و گفت: مصرف برق در همه عرصه های خانگی، اداری، صنعتی، کشاورزی، بوستان ها و دیگر موارد باید مدیریت شده انجام شود، ضمن آن که پیشنهادها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت نکنیم، خاموشی قطعی است

مدیریت نکنیم، خاموشی قطعی است