مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-12سياسي

کمک هزینه مسکن کارگری 450 هزار تومان تعیین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، در جلسه صبح روز چهارشنبه هیئت وزیران که به ریاست حجت الاسلام روحانی رییس جمهور برگزار شد، - با تصویب هیئت وزیران، کمک هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار از ابتدای فروردین ماه سال 1400، ماهانه مبلغ 4 میلیون و 500 هزار ریال تعیین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، در جلسه صبح روز چهارشنبه هیئت وزیران که به ریاست حجت الاسلام روحانی رییس جمهور برگزار شد، اعضای دولت با هدف ارتقای سطح معیشت کارگران مشمول قانون کار و به استناد ماده (2) اصلاحی قانون راجع به طبقه بندی مشاغل و برقراری کمک هزینه مسکن کارگری، با افزایش کمک هزینه مسکن کارگران موافقت کردند.

هیئت وزیران در ادامه، به منظور تعیین تکلیف درخصوص مرجع تأمین اعتبار پرداخت حقوق و مزایای ناشی از افزایش سه ماهه مرخصی زایمان و جلوگیری از طرح شکایات ذی نفعان در مراجع قضایی ناشی از ابهام در موضوع مورد اشاره، با الحاق یک تبصره به بند (1) آیین نامه اجرایی تأمین بار مالی افزایش مرخصی زایمان از 6 ماه به 9 ماه موافقت کرد.

به موجب تبصره الحاقی فوق، سازمان تأمین اجتماعی موظف است در اجرای مصوبه دولت در خصوص افرادی که این سازمان موظف به پرداخت کمک بارداری (مرخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک هزینه مسکن کارگری 450 هزار تومان تعیین شد

کمک هزینه مسکن کارگری 450 هزار تومان تعیین شد