مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-12اقتصادي

ضرب الاجل یک ماهه برای زمین های بلااستفاده پتروشیمی در زنجان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: برای کمبود زمین صنعتی، باید در یک ماه زمین های بلااستفاده پتروشیمی باید تعیین تکلیف شود.

- ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: برای کمبود زمین صنعتی، باید در یک ماه زمین های بلااستفاده پتروشیمی باید تعیین تکلیف شود.

مهرداد سلطانی پیش از ظهر امروز (22 اردیبهشت ماه) در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان زنجان، با بیان اینکه مطالعات شهرک های صنفی بر عهده شرکت شهرک های صنعتی قرار داده شده است، اظهار کرد: در بحث تصویب شهرک های صنفی، باید مکان یابی مورد توجه قرار گیرد که این مهم نیازمند مطالعات منظومه روستایی، مطالعات طرح جامع اشتغال روستایی و مطالعات آمایش سرزمینی است و خوشبختانه هر سه مطالعات در استان به پایان رسیده و در دسترس است.

وی با بیان اینکه شهرک های صنفی باید به گونه ای مستقر شود که زمین های کشاورزی مستعد از حیز انتفاع خارج نشده تا شهرک صنفی ایجاد شود، افزود: در رابطه با شهرک های صنفی داخل حریم نیز شهری نیز مسئولیت به عهده فرمانداران گذاشته شده و انتظار می رود سازمان صمت و شرکت شهرک های صنعتی استان در این رابطه به فرمانداری ها مشاوره داده و همکاری های لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل یک ماهه برای زمین های بلااستفاده پتروشیمی در زنجان

ضرب الاجل یک ماهه برای زمین های بلااستفاده پتروشیمی در زنجان