مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-05-12اجتماعي

کرمانشاه/ افراد حتی با داشتن برگه تردد جریمه می شوند


رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: برگه تردد صادر شده از سوی فرمانداری ها در ایام طرح ممنوعیت تردد از 21 تا 25 اردیبهشت، بجز در موارد خاص برای تردد سایر افراد باطل است.

سرهنگ محمد حیدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع طرح ممنوعیت تردد از ساعت 12 ظهر روز گذشته(21 اردیبهشت) گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید فطر طرح ممنوعیت تردد از 21 تا 25 اردیبهشت در تمامی محورهای کشور و استان به اجرا درآمده است.

وی افزود: در این طرح ورود و خروج به و از تمامی شهرهای استان ممنوع است و متخلفان در شهرهای قرمز مشمول جریمه یک میلیون تومانی و در شهرهای نارنجی و زرد مشمول جریمه 500 هزار تومانی می شوند.

حیدری با اشاره به تشدید کنترل ورودی و خروجی شهرهای استان گفت: در این طرح به افرادی که برگه تردد هم داشته باشند اجازه تردد داده نمی شود، مگر اینکه جزو مشاغل یا امورات خاص از پیش تعیین شده باشند.

وی افزود: در این طرح اجازه تردد تنها به کادر بهداشت و درمان، مشاغل خاص، دستگاه های خدماتی و امدادی، خودروهای حمل بار و مسافر، و افرادی که امور درمانی دارند، داده می شود.

حیدری تصریح کرد: خارج از این دسته بندی، حتی اگر افراد برگه تردد هم داشته باشند اجازه تردد به آنها داده نخواهد شد و مشمول جریمه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه/ افراد حتی با داشتن برگه تردد جریمه می شوند

کرمانشاه/ افراد حتی با داشتن برگه تردد جریمه می شوند