مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-12اقتصادي

آغاز توزیع بسته های سبد غذایی توسط هلال احمر زنجان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، توزیع 1000 سبد غذایی به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب طرح همای رحمت در بین خانواده های نیازمند این استان آغاز شد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، توزیع 1000 سبد غذایی به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب طرح همای رحمت در بین خانواده های نیازمند این استان آغاز شد.

سید قاسم موسوی ظهر امروز (22 اردیبهشت ماه) در آیین توزیع بسته های غذایی و معیشتی هلال احمر بین نیازمندان زنجانی، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر زنجان، سالانه در قالب طرح همای رحمت برای خانواده های کم برخودار استان سبد غذایی تهیه و توزیع می کند.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت و همکاری کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین، نیکوکاران، داوطلبان در سطح استان زنجان و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهیه شده که برای 1000 خانواده کم بضاعت توزیع می شود، اضافه کرد: هلال احمر سال گذشته بیش از 2600 سبد غذایی و معیشتی در قالب طرح کمک های مومنانه و همای رحمت برای خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند در سطح استان توزیع کرده است.

این مسئول با افزودن این مطلب که از 1000 سبد غذایی تهیه شده 730 بسته از منابع جمعیت هلال احمر کشور، مابقی نیز با مشارکت کمیته امداد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع بسته های سبد غذایی توسط هلال احمر زنجان

آغاز توزیع بسته های سبد غذایی توسط هلال احمر زنجان