مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-12اقتصادي

توزیع 3000 بسته پروتیینی در محلات کم برخورار تهران


به همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، 3 هزار بسته پروتیینی در پویش نذر افطار درمناطق محروم تهران توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن جهانی معاون اجتماعی بنیاد احسان با اعلام این خبر گفت: ارزش ریالی این 3000 بسته پروتیینی برابر با 5 میلیارد ریال است و اعتباری برابر با کمک های مردمی که در این پویش جمع آوری شده، توسط ستاد اجرایی برای تهیه این اقلام اختصاص یافته است.

وی با اشاره به همکاری گروه های جهادی و خیریه در توزیع این بسته ها افزود: این بسته ها توسط گروه های جهادی و خیریه های همکار بنیاد احسان در محلات حاشیه شهر تهران که از اقشار کم برخوردار جامعه هستند توزیع خواهد شد.

جهانی درباره اقلام توزیع شده اضافه کرد: بسته های اهدا شده در این طرح شامل گوشت قرمز از نوع گوشت گوساله و گوشت شتر و همچنین گوشت سفید از نوع تن ماهی است و ارزش ریالی هر بسته یک و نیم میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

معاون بنیاد احسان با تأکید بر اهمیت توزیع اقلام غذایی پروتیینی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی خانواده های نیازمند، ستاد اجرایی فرمان امام چنین پویش هایی را مثل گذشته ادامه خواهد داد.

گفتنی است پیش از این نیز از ابتدای سال جاری و در قالب مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان 500 .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3000 بسته پروتیینی در محلات کم برخورار تهران

توزیع 3000 بسته پروتیینی در محلات کم برخورار تهران