مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-12اقتصادي

آمار 23 میلیونی ییماران کرونایی در هند/ نشانه ای مبنی بر رسیدن به وضعیت پیک وجود ندارد


19 در هند از مرز یک چهارم میلیون نفر فراتر رفته اما هنوز نشانه ای مبنی بر اینکه بیماری به نقطه پیک خود رسیده باشد، وجود ندارد.

- شمار قربانیان کووید-19 در هند از مرز یک چهارم میلیون نفر فراتر رفته اما هنوز نشانه ای مبنی بر اینکه بیماری به نقطه پیک خود رسیده باشد، وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هند در روز چهارشنبه رکورد بالاترین موارد فوت ناشی از کروناویروس در مدت 24 ساعت را ثبت کرد و بدین ترتیب مجموع آمار قربانیان بیماری کووید-19 در این کشور از یک چهارم میلیون نفر فراتر رفت و به گفته یک ویروس شناس، هنوز برای اظهارنظر در مورد اینکه بیماری به پیک خود رسیده زود است.

آمارهای وزارت بهداشت هند نشان می دهد: در مدت 24 ساعت 4205 بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده و با شناسایی 348 هزار و 421 مورد جدید ابتلا، مجموع موارد ابتلا از 23 میلیون نفر فراتر رفته است.

با وجود بالا بودن آمار مبتلایان و فوتی های کرونا در هند، کارشناسان بر این باورند که آمار واقعی مرگ و میر و ابتلا در این کشور می تواند پنج تا ده برابر بیشتر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، شهید جمیل ویروس شناس برجسته هندی گفت: منحنی عفونت کروناویروس در کشور ممکن است نشانه هایی از هموار شدن را داشته باشد اما کاهش تعداد موارد جدید ابتلا به آرامی صورت می گیرد و هنوز برای اظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار 23 میلیونی ییماران کرونایی در هند/ نشانه ای مبنی بر رسیدن به وضعیت پیک وجود ندارد

آمار 23 میلیونی ییماران کرونایی در هند/ نشانه ای مبنی بر رسیدن به وضعیت پیک وجود ندارد