مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-12اجتماعي

تشدید برخورد با ورود خودروهای غیر بومی به منطقه ارسباران


تبریز از تشدید برخورد با ورود خودروهای غیر بومی به منطقه ارسباران در تعطیلات عید فطر خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس پلیس راه اهر- تبریز از تشدید برخورد با ورود خودروهای غیر بومی به منطقه ارسباران در تعطیلات عید فطر خبر داد.

سرگرد ناصر پاشایی در جلسه ستاد مقابله با کرونا در اهر، گفت: طبق تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا برای تعطیلات عید فطر، محدودیت های تردد در محورهای مواصلاتی ارسباران طبق دستور اجرا خواهد شد و خودروهای غیر بومی که بخواهند از این محور تردد کنند، مشمول جریمه پنج میلیون ریالی ورود به شهرهایی با وضعیت نارنجی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: طبق دستورالعملی که به پلیس راه اهر-تبریز ابلاغ شده است، به خودروهایی که به شهرستان اهر وارد یا خارج می شوند تذکر داده و اگر به تذکرات توجهی نکنند جریمه اعمال خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به محورهای مواصلاتی اهر و منطقه ارسباران، گفت: جریمه تردد در محورهای مواصلاتی و شهرستان های ارسباران از طریق دوربین ها کنترل شده و به خودروهای پلاک غیربومی حتما با جریمه 500 هزار تومانی اعمال قانون خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر نیز در این جلسه از کاهش 20 درصدی ابتلا به کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: از مجموع بیماران کرونای بستری شده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید برخورد با ورود خودروهای غیر بومی به منطقه ارسباران

تشدید برخورد با ورود خودروهای غیر بومی به منطقه ارسباران