مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-12پزشكي

مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در پارک هنرمندان افتتاح شد


نهمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران در پارک هنرمندان واقع در منطقه شش شهر تهران افتتاح شد.

- ، بابک عشرتی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون پارک هنرمندان، گفت: واکسیناسیون طبق سند وزارت بهداشت از نظر زمانبندی و گروه بندی انجام می شود.

وی افزود: هدف ما از انجام واکسیناسیون در خارج از مراکز درمانی و به صورت تجمیعی، علاوه بر سرعت انجام کار، جلوگیری از ازدحام مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی و نیز مختل نشدن خدمات عادی مراکز بهداشتی است که خدمت رسانی در مراکز تجمیعی با کمک و همکاری هلال احمر و نیروهای داوطلب بسیجی صورت می گیرد.

عشرتی تصریح کرد: برای حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران 20 مرکز تجمیعی در نظر گرفتیم که تا کنون 9 مرکز افتتاح شده است و تا روز دوشنبه حدود صد و دو هزار دوز واکسن شامل گروه های مختلف و بیست و چهار هزار دوز در گروه سنی بالای 80 سال در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایران تزریق شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران همچنین از راه اندازی مراکز خودرویی تزریق واکسن در منطقه غرب تهران در روزهای آینده خبر داد.

هاله احمدنیا مسئول نظارت بر بهداشت در مناطق دو، پنج و 6 شهرداری تهران نیز جمعیت تحت پوشش این مناطق را حدود یک میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در پارک هنرمندان افتتاح شد

مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در پارک هنرمندان افتتاح شد