مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-12اجتماعي

مدیریت شهری در چهار سال گذشته چند کیلومتر مترو ساخت؟


طی چهار سال گذشته، مدیریت شهری 40 کیلومتر مترو ساخته و حدود 30 ایستگاه جدید نیز به بهره برداری رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در مراسم آغاز عملیات اجرایی خط 10 متروی تهران اظهار داشت: طی سالهای گذشته تاکنون 230 کیلومتر مترو در تهران ساخته شده؛ یعین متوسط سالی 5 کیلومتر به خطوط مترو اضافه شده است و در صورتی که ما اقدامات را طی این سالها دو برابر می کردیم، در حال حاضر شبکه کامل مترو براساس طرح جامع حمل و نقل ریلی داشتیم.

  وی با بیان اینکه در طول چهار سال گذشته یکی از اولویت های شورای پنجم توسعه حمل و نقل عمومی و کنترل آلودگی هوا بوده است، گفت: در این مدت بیش از 26 ایستگاه مترو افتتاح شده که چهار ایستگاه جدید هم به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

  هاشمی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که برای توسعه خطوط مترو وجود داشته، استفاده از دستگاه های حفار اتوماتیک بوده که من در گذشته هم پیگیری کردم تا پیمانکاران این دستگاه ها را خریداری کنند و در احداث  خطوط مدنظر قرار دهند.

  وی بیان داشت: در حال حاضر 3 دستگاه حفار مکانیزه بیکار مانده و یکی از آنها امروز در عملیات احداث خط 10 به کار گرفته شد و من خواستارم که دو دستگاه دیگر نیز طی چهار ماه باقی مانده از عمر مدیریت شهری، در پروژه ها به کارگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری در چهار سال گذشته چند کیلومتر مترو ساخت؟

مدیریت شهری در چهار سال گذشته چند کیلومتر مترو ساخت؟