مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-12پزشكي

ساده انگاری، آتش زیر خاکستر کرونا


سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: هرگونه ساده انگاری در رعایت پروتکل های بهداشتی مانند آتش زیر خاکستر برای شعله ور شدن کرونا عمل خواهد کرد.

- ایسنا/مرکزی سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: هرگونه ساده انگاری در رعایت پروتکل های بهداشتی مانند آتش زیر خاکستر برای شعله ور شدن کرونا عمل خواهد کرد.

دکتر محمود کریمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه ساوه و زرندیه در وضعیت رنگ بندی نارنجی کرونایی قرار دارند، اظهار کرد: ساوه و زرندیه همانند بسیاری از نقاط کشور به تازگی از پیک چهارم و وضعیت قرمز عبور کرده است ولی عبور از قله چهارم کرونا به معنی تمام شدن بیماری و قطع زنجیره سرایت ویروس نیست.

هر نوع عادی انگاری و سهل انگاری در چنین شرایطی مانند آتش زیر خاکستر است و موجب شعله ور شدن آتش و افزایش آمار مبتلایان خواهد شد.

وی با اشاره به مزیت صنعتی و کشاورزی بودن ساوه و زرندیه گفت: برخی مزیت های این منطقه موجب افزایش میزان مراودات و معاشرت ها با سایر نقاط کشور شده است و با شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی، ساوه جزو شهرهایی بود که به دلیل ارتباطات ناشی از فعالیت صنایع با سایر استان های کشور، در زمره شهرهای نخست در مشاهده شدن ویروس نوع جهش یافته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساده انگاری، آتش زیر خاکستر کرونا

ساده انگاری، آتش زیر خاکستر کرونا