مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-12سياسي

بیان سبک زندگی شهدا می تواند نسلی را هدایت کند


نویسنده کتاب «اندکی بنشین که باران بگذرد» گفت: در این کتاب خاطرات همسر شهید امیرحسین موسوی به زبان داستان گونه ثبت شده است.

- ایسنا/زنجان نویسنده کتاب اندکی بنشین که باران بگذرد گفت: در این کتاب خاطرات همسر شهید امیرحسین موسوی به زبان داستان گونه ثبت شده است.

لیلا داورزنی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با کتاب اندکی بنشین که باران بگذرد ، اظهار کرد: موضوع این کتاب، خاطرات همسر شهید امیرحسین موسوی است که حدود یک سال ثبت مصاحبه های تکمیلی آن طول کشیده است، البته قبل از آن مصاحبه اولیه هم انجام شده بود که بازنویسی شد.

وی با بیان اینکه شیوه بیان خاطرات همسر شهید امیرحسین موسوی داستان گونه است، افزود: شیوه بیان در کتاب داستان گونه است ولی تخیلی در آن وجود نداشته و فقط خاطرات همسر شهید موسوی به صورت داستان ثبت شده است.

این نویسنده حوزه دفاع مقدس تصریح کرد: با توجه به اینکه سبک داستانی، امروز مخاطبان بیشتری به ویژه در بین جوانان دارد، برای نوشتن این کتاب از این سبک استفاده کرده ایم تا جوانان جذب مطالعه شده و با زندگی شهدا نیز آشنا شوند.

داورزنی ادامه داد: مطالعه زندگی شهدا مانند یک درس است و هر خاطره ای که بیان می شود، یک سبک زندگی را می سازد؛ سبک زندگی که می تواند نسلی را هدایت کند و هر شخصی با توجه به نوع دیدگاه و ویژگی هایی که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان سبک زندگی شهدا می تواند نسلی را هدایت کند

بیان سبک زندگی شهدا می تواند نسلی را هدایت کند