مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-12پزشكي

نیازمند اهدای همه گروه های خونی در گیلان هستیم


مدیر کل انتقال خون گیلان با اشاره به ورود به فصل بهار و و افزایش بیماری فاویسم در استان، گفت: نیازمند همه اهدای گروه های خونی در گیلان هستیم.

- ، بابک پاکدل ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان گیلان همیشه با ورود به فصل بهار و افزایش مصرف باقلا با احتمال ابتلای افراد به بیماری فاویسم مواجه می شود، اظهار کرد: از این رو نیازمندی به همه گروه های خونی در این فصل افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه مهم ترین راه درمان بیماران مبتلا به فاویسم تزریق خون است، گفت: به همین دلیل از همه شهروندان نیکوکار و خیر گیلانی درخواست می شود با مراجعه به پایگاه های انتقال خون در امر خداپسندانه اهدای خون مشارکت داشته باشند.

مدیر کل انتقال خون گیلان با اشاره به اینکه در همه مراکز و پایگاه های انتقال خون گیلان دستورالعمل های بهداشتی به شدت اجرا می شود، افزود: اهداکنندگان خون برای مراجعه به این مراکز هیچ نگرانی نداشته باشند.

وی ادامه داد: از همه اهداکنندگان مستمر و همچنین اهدا کنندگان بار اولی که باید در فراینده مستمر ورود کنند به پایگاه های انتقال خون برای اهدای خود مراجعه کنند.

پاکدل اضافه کرد: در مراکز انتقال خون شهرهای لاهیجان و رشت آماده دریافت خون اهداکنندگان در دو نوبت صبح و عصر بوده اما بقیه پایگاه ها تنها در شیفت صبح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند اهدای همه گروه های خونی در گیلان هستیم

نیازمند اهدای همه گروه های خونی در گیلان هستیم