مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-12اجتماعي

نوسازی 15 هزار تاکسی در سال جاری/ برخورداری 6 منطقه تهران از مترو با احداث خط 10


معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه ساخت خط 10 متروی تهران سبب برخورداری 6 منطقه پایتخت از مترو می شود، گفت: امسال نوسازی حدود 15 هزار تاکسی فرسوده مدنظر قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدمناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مراسم آغاز احداث قطعه نخست خط 10 متروی تهران اظهار داشت: خط 10 متروی تهران یکی از طولانی ترین خطوط متروی پایتخت محسوب می شود که احداث نخستین قطعه آن امروز آغاز شد و به زودی ایستگاه متروی اقدسیه و مرزداران در خط 3 و 6 نیز همزمان افتتاح می شوند.

وی گفت: اوراق مشارکت سالهای 97 و 98 با حمایت شهردار تهران و اعضای شورای شهر دریافت شد و علت تحرک مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل، این دو منبع مالی بود.

پیمانکاران نگران نباشند چرا که منابع مالی حاصل شده و اقدامات خوبی به زودی انجام می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: طی چهار سال گذشت 40 کیلومتر مترو ساخته شده و 26 ایستگاه نیز به بهره برداری رسیده است و سرعت برنامه ها در سال گذشته و امسال افزایش یافته و برای نخستین بار سال پیش 9 ایستگاه به بهره برداری رسید که در طول تاریخ سابقه نداشته است.

  هاشمی با بیان اینکه امسال نیز بهره برداری از 14 ایستگاه در دستورکار قرار د ارد، گفت: در زمینه توسعه اتوبوس ها هنوز مصوبه ستاد ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی 15 هزار تاکسی در سال جاری/ برخورداری 6 منطقه تهران از مترو با احداث خط 10

نوسازی 15 هزار تاکسی در سال جاری/ برخورداری 6 منطقه تهران از مترو با احداث خط 10