مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-12سياسي

به وقت پاسخگویی، کرونا هم مانع خدمت رسانی و رفع مشکلات شهروندان دوگنبدان نشد


با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط حاکم برجامعه محدودیت هایی وجود دارد اما این شرایط مانع خدمت رسانی به مردم در حوزه شهری نخواهد شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، با توجه به نیاز برقراری ارتباطی پویا و دو سویه بین شهروندان با مدیریت شهری هر روز دیدار مردمی شهردار دوگنبدان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محل میز خدمت با شهروندان  صورت می پذیرد.

  در این دیدارها، شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با شهردار می پردازند.

  در میز خدمت شهرداری دوگنبدان که در طول هفته دایر است، شهردار دوگنبدان،  معاونین و تعدادی از مدیران شهرداری  حضور دارند و به صورت چهره به چهره  با رعایت کامل پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به مشکلات شهروندان رسیدگی می کنند.

در این باره مسعود ظفری با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مسائل شهروندان  از اولویت های مدیریت شهری دوگنبدان  است،افزود : خدمات رسانی به شهروندان  به هیچ عنوان متوقف نشده و خدمت رسانی به شهروندان چه به صورت حضوری و چه به صورت خدماتی و اجرایی در سطح شهر با قوت ادامه دارد.

وی  ابراز کرد: پروتکل های بهداشتی مطابق دستورالعمل های ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با کرونا در شهرداری دوگنبدان  اجرا  و مجموعه مدیریت شهری دوگنبدان  تمام تلاش خود را در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به وقت پاسخگویی، کرونا هم مانع خدمت رسانی و رفع مشکلات شهروندان دوگنبدان نشد

به وقت پاسخگویی، کرونا هم مانع خدمت رسانی و رفع مشکلات شهروندان دوگنبدان نشد