مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-12سياسي

برندگان مسابقه نهج البلاغه در کردستان معرفی شدند


رییس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان گفت: برندگان مسابقه تحت عنوان «درس هایی از نهج البلاغه» که ویژه همکاران مخابرات منطقه کردستان برگزار شد مشخص و معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت اله قنبری به خبرنگاران استان با اعلام اینکه این مسابقه به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان، لیالی قدرو شهادت حضرت علی(ع) ویژه همکاران همگام با شرکت مخابرات ایران برگزار شد، اظهار کرد: پرسشنامه این مسابقه از طریق فضای مجازی و پورتال منطقه به همکاران اطلاع رسانی شد.

وی افزود: پس از جمع آوری پاسخ نامه های تکمیل شده از سوی همکاران، با حضور رییس اداره بازرسی مخابرات منطقه،21 نفر از آنها به قید قرعه به عنوان برنده مشخص و اسامی آنها اعلام شد.

رییس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه خاطر نشان کرد: تعداد 124 پاسخ نامه به دبیرخانه مسابقه ی درس هایی از نهج البلاغه ارسال شده است.

قنبری در ادامه با اشاره به نقش درس های نهج البلاغه و تاسی گرفتن از آنها در زندگی روزمره افزود: این کتاب با ارزش، منبعی برای دست یابی به مهارت های زندگی در برخورد مؤثر با مسائل و مشکلات و چگونگی رفع آنهاست.

رییس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه تصریح کرد: نهج البلاغه به عنوان یک چشمه بسیار ارزشمند دینی، راهکارهایی برای ارتقای سلامت زندگی افراد دارد که استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندگان مسابقه نهج البلاغه در کردستان معرفی شدند

برندگان مسابقه نهج البلاغه در کردستان معرفی شدند