مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-12اقتصادي

تاثیر خرید تجار کشورهای همسایه بر بازار میوه و تره بار خوزستان


رییس اتحادیه میوه و تره بار اهواز با اشاره به خرید تره بار و صیفی جات از سوی تجار کشورهای همسایه از ایران، گفت: تجار این کشورها گاهی اوقات بیش از نیاز خود اقدام به خرید میوه و تره بار از ایران می کنند که این موضوع باعث ایجاد گرانی های مقطعی و بر هم خوردن .

- ایسنا/خوزستان رییس اتحادیه میوه و تره بار اهواز با اشاره به خرید تره بار و صیفی جات از سوی تجار کشورهای همسایه از ایران، گفت: تجار این کشورها گاهی اوقات بیش از نیاز خود اقدام به خرید میوه و تره بار از ایران می کنند که این موضوع باعث ایجاد گرانی های مقطعی و بر هم خوردن میزان عرضه و تقاضا در بازار خوزستان شده است.

عبدالرضا جمالی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه بازار کشورهای همسایه، میزان عرضه و تقاضا در تره و بار و صیفی جات خوزستان را بر هم زده است و تاجران یک باره اقدام به خرید تره بار و میوه می کنند.

وی تصریح کرد: از خریدهای این کشورها ، صیفی جات بیشترین ضربه را خورده است و نوسانات قیمت میوه نیز صرفا به خاطر طمع دلالان بوده است.

جمالی پور گفت: نمونه بارز طمع دلالان در سال 99 این بود که قیمت پرتقال علیرغم فراوانی بسیار زیاد آن، از 15 هزار تومان پایین تر نیامد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر خرید تجار کشورهای همسایه بر بازار میوه و تره بار خوزستان

تاثیر خرید تجار کشورهای همسایه بر بازار میوه و تره بار خوزستان