مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-12سياسي

قاسمی: وقت شعارهای «می شود باید بشود» گذشته است


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جموری گفت: امروز حال اقتصاد خوب نیست بخش زیادی از مردم زیر خط فقر هستند و به نظرم وقت شعارهای می شود باید بشود گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، رستم قاسمی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جموری در ستاد انتخابات کشور پس از نام نویسی در انتخابات گفت: متاسفانه سکان کشتی اقتصاد کشور در این دوره به دست کسانی داده شد که حتی پیش از این یک قایق را هم هدایت نکرده بودند.

وی افزود: من سرباز کوچک وطن، نوکر مردم و با تجربه طولانی در حوزه آبادانی کشور و بخش های صنعت معدن مسکن انرژی کشاورزی هستم.

قاسمی بیان کرد: اساس آبادانی می تواند اقتصاد کشور باشد و در شرایطی که تحریم کنندگان که تحریم های فلج کننده علیه ایران اعمال کرده اند با بی اثر کردن تحریم ها پس از صد سال از تولید نفت ببه عنوان وارد کننده فرآورده های نفتی بودیم به صادر کننده تبدیل شده ایم.

وزیر نفت دولت دهم افزود: بیشتر توسعه در صنعت نفت کشور درست در زمانی اتفاق افتاد که تحریم های آمریکا، سازمان ملل و اتحادیه اروپا علیه کشور ایران واقع شد.

معتقدم به دولتی مقتدر انقلابی با ترکیبی از جوانان و بانوان با حضور افراد با صلاحیت با تجربه به دور از سیاست زدگی نیاز داریم چون که امروز متاسفانه غده سرطانی قوه مجریه کشور شده است که به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسمی: وقت شعارهای «می شود باید بشود» گذشته است

قاسمی: وقت شعارهای «می شود باید بشود» گذشته است