مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-12سياسي

استقرار 3 تیم کنترل در مبادی ورودی کاشان/ 121 واحد صنفی پلمب شد


به منظور کنترل تردد خودروها در ورود به و خروج از کاشان سه تیم کنترل ایست بازرسی در مبادی ورودی شهر کاشان مستقر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، علی اکبر مرتضایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در ممنوعیت سفرهای بین شهری و بین استانی از سه شنبه 21 تا شنبه 25 اردیبهشت ماه اظهار کرد: به منظور کنترل تردد خودروها در ورود به و خروج از کاشان سه تیم کنترل ایست بازرسی در مبادی ورودی شهر کاشان مستقرشده اند.

وی  با بیان این که کاشان دروازه ورودی به استان اصفهان از شمال این استان است، افزود: کاشان از ورود خودروها از شمال به داخل استان جلوگیری می کند و امیدواریم فرمانداری های شاهین شهر و نطنز هم از ورود خودروها از خروجی های شهرهای خود به کاشان خودداری کنند.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به فرارسیدن ایام گلاب گیری تصریح کرد: در مناطق گردشگری کاشان به خصوص در دو بخش قمصر و نیاسر، ورودی این دو بخش با استقرار تیم های ایست و بازرسی کنترل شده و اجازه ورود خودروهای غیربومی داده نمی شود.

رییس ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونای شهرستان کاشان از انجام 19 هزار بازرسی از اصناف در بازه زمانی 15 فروردین تا 20 اردیبهشت خبر داد و افزود: در طول این بازرسی ها چهار هزار و 640 اخطاریه برای واحدهای صنفی صادر و 121


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 3 تیم کنترل در مبادی ورودی کاشان/ 121 واحد صنفی پلمب شد

استقرار 3 تیم کنترل در مبادی ورودی کاشان/ 121 واحد صنفی پلمب شد