مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-12ورزشي

طرح سرباز ماهر پلی برای اتصال جوانان به حوزه اشتغال


رییس جهاد دانشگاهی اردبیل بابیان اینکه طرح سرباز ماهر می تواند پلی برای اتصال جوانان به حوزه اشتغال باشد، خاطرنشان کرد: مرحله سوم طرح ملی سرباز ماهر در استان اردبیل با ارائه خدمات آموزشی و خدماتی رایگان آغاز شد.

- مهران اوچی اردبیلی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این طرح در قالب تفاهم نامه های جداگانه بین ستاد نیروهای مسلح، وزارت ورزش و جوانان استان و جهاددانشگاهی و با هدف آموزش مهارت های عمومی اشتغال و کارآفرینی و آشنایی با مهارت های زندگی سربازان در دوران آموزشی، در پادگان های استان در حال اجرا است.

به گفته وی روز گذشته آزمون دوره های آموزشی مهارت های عمومی اشتغال، کارآفرینی و آشنایی با مهارت های زندگی طرح ملی سرباز ماهر برای 240 نفر سرباز وظیفه مرکز آموزشی شهید بیگلری ناجا شهرستان مشگین شهر(استان اردبیل) برگزار شد و هم اکنون در مرحله صدور گواهینامه می باشد.

اوچی اردبیلی اضافه کرد: آزمون دوره های آموزشی مرکز آموزشی شهید مدنی ناجا شهرستان اصلاندوز(استان اردبیل) نیز برای 240 سرباز هفته آینده برگزار خواهد شد.

رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل در ادامه خاطرنشان کرد: تاکنون دو فاز از طرح سرباز ماهر با موفقیت در استان اجرا شده و دوره های آموزشی مرحله سوم این طرح به خاطر شرایط کرونایی کشور متفاوت از فاز اول و دوم و به صورت مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سرباز ماهر پلی برای اتصال جوانان به حوزه اشتغال

طرح سرباز ماهر پلی برای اتصال جوانان به حوزه اشتغال