مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-12اقتصادي

بهره برداری از کیف پول جیرینگ در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش


قرارداد همکاری بین شرکت های جیرینگ و فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با هدف توسعه خدمات کیف پول الکترونیک منعقد و نخستین سرویس پرداخت بدون تماس در شعبه باهنر مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست.

امکان ارائه سرویس های هدفمندتر در آینده حمید بهروزی، قائم مقام همراه اول در این مراسم که با حفظ تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از این همکاری و با بیان اینکه شرکت های متعددی در زیرمجموعه همراه اول داریم، اظهار کرد: پتانسیل و ظرفیت های موجود در این شرکت ها، زمینه سرویس دهی های متنوع و هدفمندتر از قبیل سرویس مکان محور در آینده و براساس افزایش سطح تعاملات را به ارمغان می آورد.

وی عنوان کرد: امیدواریم در برنامه ای بلند مدت بتوانیم شاهد افزایش سطح همکاری ها در راستای خدمات دهی بیشتر به گروه گلرنگ باشیم.

سیاست جیرینگ و توسعه کیف پول حسام حبیب اله، مدیر عامل جیرینگ نیز در ادامه این مراسم با تأکید بر اینکه امیدواریم با این قرارداد همکاری شاهد ایجاد حرکتی نو در فضای پرداخت خرد و صنعت پرداخت کشور باشیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه یک دهه از عمر جیرینگ به عنوان بازوی تخصصی همراه اول در حوزه پرداخت الکترونیک می گذرد، امیدواریم در مسیر پیش رو همچون سابقه خود که نخستین ارائه دهنده راهکار پرداخت موبایلی بودیم، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از کیف پول جیرینگ در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

بهره برداری از کیف پول جیرینگ در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش