مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-12ورزشي

فلاحت زاده: استقلال به پیروزی در داربی نیاز دارد/ داربی پر گلی را خواهیم دید


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید آبی پوشان پایتخت به پیروزی در داربی نیاز دارند تا بتوانند جایگاه خود را در جدول ثابت کنند.

- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید آبی پوشان پایتخت به پیروزی در داربی نیاز دارند تا بتوانند جایگاه خود را در جدول ثابت کنند.

فرشاد فلاحت زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با ایسنا، درباره داربی پایتخت و تقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی در پیش خواهد بود.

با توجه به اینکه استقلال در بازی قبلی شکست خورد و پرسپولیس هم در بازی قبلی درگیر حاشیه ها شد، به نظر من باز هم در داربی وضعیت متفاوتی خواهد بود.

تیم ها در این مدت روی خودشان کار می کنند و به نظر من استقلال با شکست در بازی قبلی به پیروزی در این بازی نیاز دارد تا جایگاه خود را در جدول ثابت کند و دل هواداران را شاد کند.

هواداران استقلال در این مدت بسیار اذیت شدند و این پیروزی می تواند تضمینی باشد که مجیدی بتواند چند سال در جمع آبی پوشان ماندنی شوند.

او در ادامه درباره شرایط آبی پوشان پایتخت پیش از داربی خاطرنشان کرد: استقلال مقابل ذوب آهن خیلی هم بد بازی نکرد اما خستگی لیگ قهرمانان آسیا در بدن بازیکنان مانده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحت زاده: استقلال به پیروزی در داربی نیاز دارد/ داربی پر گلی را خواهیم دید

فلاحت زاده: استقلال به پیروزی در داربی نیاز دارد/ داربی پر گلی را خواهیم دید