مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-12اقتصادي

راه ها و ابنیه های فنی استان سمنان 215 میلیارد ریال خسارت دیدند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان درباره سیل هفته گذشته و راه های مواصلاتی استان، گفت: راه ها و ابنیه های فنی 215 میلیارد ریال خسارت دیدند.

- ، احسان منصور کیایی در جمع خبرنگاران همزمان با ظهر چهارشنبه به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ی استان سمنان از برآورد خسارت 215 میلیارد ریالی سیلاب هایی اخیر به راه و ابنیه فنی محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل خبر داد و بیان کرد: خسارت عمدتاً به راه ها و ابنیه فنی شهرستان های سرخه، گرمسار و دامغان وارد شد.

وی با اشاره به آنکه وقوع سیلاب به 132 دستگاه ابنیه فنی در حوزه محورهای استان سمنان صدمه وارد کرد، گفت: با همت نیروهای راهداری و بهره مندی از امکانات و تجهیزات و مشارکت سایر دستگاه های امدادی عملیات امداد رسانی و پاکسازی رسوبات و گل و لای از سطح محورها در اسرع وقت انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان سمنان ادامه داد: وقوع بارش طی چند روز متوالی در حوزه دامغان منجر به ورود گل ولای به سطح راه، تخریب دریواسیون ها و جسم راه، تخریب شانه راه، تخریب رادیه و برید و آسیب به 93 دستگاه ابنیه فنی در محور دامغان - جندق و معلمان – طرود شد که میزان خسارات وارده در این شهرستان حدود 199 میلیارد ریال برآورد می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ها و ابنیه های فنی استان سمنان 215 میلیارد ریال خسارت دیدند

راه ها و ابنیه های فنی استان سمنان 215 میلیارد ریال خسارت دیدند