مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-12بين الملل

حزب معارض عربستانی: مواضع ریاض مشوق اسراییل برای جنایات بیشتر است


یک حزب معارض عربستانی در بیانیه ای همراه با محکومیت شدید اقدامات رژیم صهیونیستی، مواضع و حمایت های منطقه ای و جهانی از جمله دولت سعودی از رژیم تل آویو را نیز محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزب معارض التجمع الوطنی (مستقر در لندن) امروز (چهارشنبه) در بیانیه ای، مواضع دولت سعودی را حامی و مشوق تجاوزات رژیم صهیونیستی در بیت المقدس و مسجدالاقصی دانست.

به نوشته وبگاه ویکیلیکس سعودی، در این بیانیه آمده است که معارضان عربستانی بشدت تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس شریف و حمله وحشیانه به مسجدالاقصی و شلیک گلوله و پرتاب بمب [صوتی] به سمت نمازگزاران و همچنین کوچ اجباری مردم فلسطین و تجاوز به بیت المقدس به خصوص محله شیخ جراح را محکوم می کنند.

حزب التجمع الوطنی همچنین تأکید کرد که اگر حمایت جهانی نبود، رژیم اشغالگر قدس نمی توانست در طول دهها سال گذشته به جنایات خود ادامه دهد و همزمان پاسخی دریافت نکند و در طول این سال ها، کشورهای جهان اقدامی نکردند که این رژیم از حد حدود خود تجاوز نکند.

این بیانیه می افزاید: اگر همراهی حاکمان عرب نبود و اگر کشورهای عربی علیه مردم خود به سمت رژیم صهیونیستی نمی رفتند، این رژیم هرگز امکان ادامه جنایت هایش را نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب معارض عربستانی: مواضع ریاض مشوق اسراییل برای جنایات بیشتر است

حزب معارض عربستانی: مواضع ریاض مشوق اسراییل برای جنایات بیشتر است