مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-12سياسي

ترغیب سالمندان به واکسیناسیون کرونا


استاندار قم بر لزوم اقناع سازی رسانه ای برای ترغیب حداکثری سالمندان به واکسیناسیون کرونا تأکید کرد و گفت: گسترش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان قم بویژه با روند رو به رشد ساخت واکسن های ایرانی یک ضرورت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست که در نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان سخن می گفت با یادآوری مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا برای اقامه نماز عید سعید فطر در فضای باز و با رعایت پروتکل ها بیان کرد: ممنوعیت سفر بین استانی از دیروز آغاز شده و تا ظهر روز شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت.

وی افزود: نیروی انتظامی استان باید این ممنوعیت سفر را به دقت و جدیت پیگیری کند، بویژه آن که امکان تردد به قم زیاد خواهد بود.

استاندار قم سپس به ضرورت اقناع سازی رسانه ای برای حضور حداکثری افراد فراخوان شده به واکسیناسیون توجه داد و خاطر نشان کرد: همان گونه که پیش از این اعلام شده، برخی آزمون ها در روزها و ماه های آینده به صورت حضوری برگزار خواهد شد که در این زمینه نیاز به کسب آمادگی کافی از سوی مجریان امر و البته نظارت و دقت بیشتر وجود دارد.

سرمست در عین حال لزوم گسترش مراکز تجمیعی واکسیناسیون را در استان یادآور شد و گفت: با توجه به روند مطلوب ساخت واکسن داخلی، لازم است تا مراکز بیشتری برای واکسیناسیون در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترغیب سالمندان به واکسیناسیون کرونا

ترغیب سالمندان به واکسیناسیون کرونا