مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-12اجتماعي

ابلاغ «تعیین تکلیف سوابق خدمتی و ایام بلاتکلیفی دانش آموزان دانشسراها»


معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، نامه دیوان عدالت اداری در خصوص «تعیین تکلیف سوابق خدمتی و ایام بلاتکلیفی دانش آموزان دانشسراها» را ابلاغ کرد.

- ، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، نامه دیوان عدالت اداری در خصوص تعیین تکلیف سوابق خدمتی و ایام بلاتکلیفی دانش آموزان دانشسراها را جهت اطلاع و اقدام به ادارات کل آموزش وپرورش استان ها ابلاغ کرد.

بر این اساس: -توافق حاصله برای کلیه مشمولین احتساب سوابق خدمتی دانشسراها که حکم کارگزینی رسمی صادر و کسورات مربوطه محاسبه و کسر گردیده، صندوق بازنشستگی کشوری مکلف به پذیرش و احتساب سوابق مذکور در سال جاری و در سال های آینده و انجام اقدامات لازم در خصوص بازنشستگی افراد گردید.

-مشمولین احتساب سوابق خدمتی دانشسراها که احکام کارگزینی رسمی آنان صادر، لکن از سوی صندوق بازنشستگی کشوری هنوز تعیین بدهی نگردیده، لذا صندوق موظف به اعلام بدهی براساس احکام رسمی و وزارت آموزش وپرورش مکلف به واریز بدهی و پرداخت کسورات مربوطه و متعاقباً صندوق بازنشستگی مکلف به پذیرش و احتساب سوابق و صدور احکام بازنشستگی مشمولین گردید.

-مشمولینی که شرایط قانونی لازم را نداشته و ازجمله کسانی که مورد تأیید گزینش نبوده و یا عمداً مراجعه ای جهت تعیین تکلیف خود نداشته اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ «تعیین تکلیف سوابق خدمتی و ایام بلاتکلیفی دانش آموزان دانشسراها»

ابلاغ «تعیین تکلیف سوابق خدمتی و ایام بلاتکلیفی دانش آموزان دانشسراها»