مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-12اجتماعي

صندوق بازنشستگی مکلف به پذیرش سوابق خدمتی معلمان دانش سرایی شد


معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، نامه دیوان عدالت اداری در خصوص «تعیین تکلیف سوابق خدمتی و ایام بلاتکلیفی دانش آموزان دانشسراها» را ابلاغ کرد.

- معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، نامه دیوان عدالت اداری در خصوص تعیین تکلیف سوابق خدمتی و ایام بلاتکلیفی دانش آموزان دانشسراها را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، نامه دیوان عدالت اداری در خصوص تعیین تکلیف سوابق خدمتی و ایام بلاتکلیفی دانش آموزان دانش سراها را جهت اطلاع و اقدام به ادارات کل آموزش وپرورش استان ها ابلاغ کرد.

بر این اساس: -توافق حاصله برای کلیه مشمولین احتساب سوابق خدمتی دانش سراها که حکم کارگزینی رسمی صادر و کسورات مربوطه محاسبه و کسر شده، صندوق بازنشستگی کشوری مکلف به پذیرش و احتساب سوابق مذکور در سال جاری و در سال های آینده و انجام اقدامات لازم در خصوص بازنشستگی افراد شد.

-مشمولین احتساب سوابق خدمتی دانش سراها که احکام کارگزینی رسمی آنان صادر، لکن از سوی صندوق بازنشستگی کشوری هنوز تعیین بدهی نشده، لذا صندوق موظف به اعلام بدهی براساس احکام رسمی و وزارت آموزش وپرورش مکلف به واریز بدهی و پرداخت کسورات مربوطه و متعاقباً صندوق بازنشستگی مکلف به پذیرش و احتساب سوابق و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق بازنشستگی مکلف به پذیرش سوابق خدمتی معلمان دانش سرایی شد

صندوق بازنشستگی مکلف به پذیرش سوابق خدمتی معلمان دانش سرایی شد