مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-12سياسي

نرم افزار تلفن همراه «اساسنامه» منتشر شد + لینک دریافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی پژوهشکده شورای نگهبان، در راستای دسترسی آسان تر به مجموعه قوانین و مقررات مربوط به شورای نگهبان، - نرم افزار تلفن همراه قانون اساسی و نظرات شورای نگهبان به همت پژوهشکده شورای نگهبان منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از روابط عمومی پژوهشکده شورای نگهبان، در راستای دسترسی آسان تر به مجموعه قوانین و مقررات مربوط به شورای نگهبان، نرم افزار تلفن همراه اساسنامه شامل مجموعه کامل قانون اساسی و نظرات شورای نگهبان در کافه بازار منتشر و در دسترس کاربران قرار گرفت.

این نرم افزار کاربردی برای عموم مردم خصوصاً اساتید، دانشجویان و پژوهشگران حوزه حقوق عمومی قابل استفاده و بهره برداری است و با استفاده از این برنامک می توان در هر مکان و در هر زمان به متن کامل قانون اساسی و نظرات شورای نگهبان پیرامون آن دسترسی پیدا کرد.

در این برنامک متن کامل مقدمه و اصول قانون اساسی به همراه نظرات تفسیری و مشورتی شورای نگهبان، تذکرات ارشادی و قانونی شورای نگهبان، نظرات شورای نگهبان در پاسخ به استعلامات اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین نظرات شرعی فقهای شورای نگهبان در دسترس کاربران قرار دارد و کاربران می توانند به راحتی در محتوای آنها جستجو نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرم افزار تلفن همراه «اساسنامه» منتشر شد + لینک دریافت

نرم افزار تلفن همراه «اساسنامه» منتشر شد + لینک دریافت