مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-12اقتصادي

62 درصد حوادث در سطح جاده های خراسان جنوبی رخ داده است


بیرجند_ معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: طی سال گذشته بیش از 62 درصد حوادث در بستر جاده های استان به وقوع پیوسته است.

- ، محمد اسعد زاده پیش از ظهر چهارشنبه همزمان با پنجمین روز از هفته هلال احمر در حاشیه مانور جاده ای نهبندان بیان کرد: با توجه به میزان حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی استان، مانور های جاده ای بطور مستمر برگزار می شود.

وی بابیان اینکه در همین راستا سال گذشته 52 مانور و تمرین عملیاتی در استان برگزار شده است، اظهار داشت: آمادگی بیشتر و بهبود کیفی عملیات امدادرسانی از جمله اهداف این مانورها است.

اسعد زاده ارزیابی توان و قابلیت دستگاه های امدادی در آیتم های مختلف اعم از اطلاع رسانی، هماهنگی و سرعت عمل را از دیگر اهداف مانور دانست و گفت: اجرای اینگونه از برنامه ها باعث بررسی آسیب ها و چالش های موجود و افزایش هماهنگی بین دستگاه های امداد رسان در راستای کاهش صدمات مالی و جانی در سطح راه ها می شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به حوادث جاده ای استان، بیان کرد: طی سال گذشته 1015 مورد حادثه در استان به وقوع پیوسته که از این تعداد 632 مورد حوادث جاده ای بوده است.

وی با بیان اینکه 62.

26 درصد حوادث سال گذشته در جاده ها رخ داده است، اظهار کرد: 362 مورد از این حوادث به صورت واژگونی و 182 مورد تصادف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

62 درصد حوادث در سطح جاده های خراسان جنوبی رخ داده است

62 درصد حوادث در سطح جاده های خراسان جنوبی رخ داده است