مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-12بين الملل

جنبش فلسطینی: مبارزه مردمی، تنها راه نابودی اسراییل است


جنبش جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین تأکید کرد که تشکیلات خودگردان باید سیاست های التماسی را کنار بگذارد و بر مبارزات مردمی، تمرکز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین ، حملات رژیم صهیونیستی به منازل مسکونی غیر نظامیان و ارعاب زنان و کودکان فلسطینی را محکوم کرد.

این جنبش با انتشار بیانیه ای تأکید کرد، این، یک سیاست شکست خورده است که نشانگر ماهیت وحشیانه رژیم صهیونیستی است.

خبرگزاری صفا ضمن نقل این بیانیه، گزارش داد، رژیم صهیونیستی، یک رژیم اشغالگر، فاشیست و مبتنی بر پاکسازی نژادی است  که حقوق بین الملل را نقض می کند.

در این بیانیه آمده است: حمله به برج های مسکونی، ملت ما را نخواهد ترساند و مانع از آن نخواهد شد که قهرمانان مقاومت فلسطین، به وظیفه خود در بازدارندگی در برابر تجاوز اسراییل و مقابله با آن و دفاع از ملت فلسطین، عمل نکند .

بر اساس این بیانیه، با توجه به تداوم حملات رژیم صهیونیستی و هدف قرار گرفتن غیر نظامیان بی دفاع در نوار غزه، معنی ندارد که تشکیلات خودگردان، عناصر قدرت فلسطین را کنار بگذارد.

این جنبش فلسطینی خاطر نشان کرد، باید هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی پایان یابد و سرویسهای امنیتی نیز از مردم فلسطین، حمایت میدانی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش فلسطینی: مبارزه مردمی، تنها راه نابودی اسراییل است

جنبش فلسطینی: مبارزه مردمی، تنها راه نابودی اسراییل است