مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-12سياسي

سقز ظرفیت پیوستن به شهرهای خلاق دارد


فرماندار سقز با یادآوری سفر تاریخی رهبر معظم به کردستان، اظهار داشت: معظم له کردستان را استانی فرهنگی نامیدند که سقز از این حیث سرآمد است و ظرفیت های پیوستن به شبکه شهرهای خلاق را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سقز اظهار داشت: نبود فرهنگ تولیدمحور در حوزه فرهنگ و اقتصاد از مشکلات جدی است.

فرماندار سقز در این جلسه که با موضوع بررسی ویژگی های شاخص های فرهنگی و ارائه پیشنهاد برای قرار گرفتن سقز، صاحب و سنته در اولویت شهرهای خلاق برگزار شد، افزود: فرهنگ تولیدمحور باعث زایش و پویایی و خلاقیت در حوزه های مختلف می شود.

وی با اشاره به برکات سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان، افزود: معظم له کردستان را به عنوان استانی فرهنگی و هنری معرفی کردند و بی تردید یکی از شاخص های اصلی شهرستان سقز برای قرار گرفتن در زمره شهرهای خلاق، بحث فرهنگ است که بایستی در جلسه های آینده بعد از تعیین اعضای برنامه ریزی شهرهای خلاق شامل مسئولان و نمایندگان سازمان های مردم نهاد حوزه فرهنگ، هنر، رسانه و نماینده صنایع، راهکارها و پیشنهادهای لازم ارائه شود.

کریمیان با عنوان اینکه شهرستان سقز در حوزه های دیگر هم از جمله کشاورزی چون کشت گلخانه ای سرآمد است، ادامه داد: 300 هکتار سهمیه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقز ظرفیت پیوستن به شهرهای خلاق دارد

سقز ظرفیت پیوستن به شهرهای خلاق دارد