مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-12سياسي

انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از بعضی روحانیون


اشکال در سیاست ها و در مدیریت هاست.

چرا به جای نقد این سیاست ها و رفع ناکارآمدی ها، به توجیه پناه آورده اید؟ چه کسی از شما می پذیرد بعد از 42 سال در اختیار داشتن قدرت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: سال 1399 علاوه بر اینکه سال کرونا و گرانی و وسوسه شدن افراد زیادی برای حضور در رقابت انتخابات ریاست جمهوری 1400 بود، سال توجیه غیرموجه ناکارآمدی عناصر بر قدرت تکیه زده در مناصب مدیریتی دهه های اخیر هم بود.

حداقل در سه اظهارنظر فیلم برداری شده از سه نفر معمم در مشهد و تهران و قم دیده شده که به دوربین ها زُل زدند و برای توجیه ناکارآمدی ها به نارسایی ها و مفاسد موجود در دوران صدر اسلام متوسل شدند.

آن ها از دوران حکومت پیامبر اکرم، حضرت علی و امام حسن علیهم السلام شاهد آوردند و نتیجه گرفتند که هیچیک از انبیا و اولیاء خدا و ائمه اطهار موفق به تحقق اهداف موردنظرشان نشدند و اصولاً چنین چیزی هرگز عملی نیست.

بنابراین، اگر فرمایش امام خمینی که فرموده بودند ما می خواهیم دنیا و آخرت مردم ایران را آباد کنیم تحقق نیافته، امری طبیعی است.

اخیراً هم در شب های ماه مبارک رمضان یکی از همین ها در یک شبکه تلویزیونی رسانه ملی گفته دعوای پیغمبر با مشرکان، سر اعتقادات و توحید نبود و بعثت یک اتفاق سیاسی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از بعضی روحانیون

انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از بعضی روحانیون