مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-12اقتصادي

محکومیت میلیاردی برای قاچاقچیان رایانه!


مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم از محکومیت ضبط خودرو و جزای نقدی برای عامل قاچاق لوازم و قطعات جانبی رایانه در قم خبر داد.

- ایسنا/قم مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم از محکومیت ضبط خودرو و جزای نقدی برای عامل قاچاق لوازم و قطعات جانبی رایانه در قم خبر داد.

مهدی ریاضی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: مامورین کاشف در حین کنترل خودروهای عبوری در محور عوارضی قم ـ تهران به یک دستگاه خودروی سواری پژو مظنون شدند و در بازرسی از آن مقادیر قابل توجهی رایانه و لوازم و قطعات جانبی رایانه از جمله لب تاب، مادربرد، هارد دیسک و رم به ارزش یک میلیارد و 340 میلیون تومان به ظن قاچاق کشف کردند.

وی افزود: پس از کشف و دستگیری، مراتب آن برای سیر مراحل رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم اظهار کرد: با تشکیل پرونده، شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، ضمن احضار متهم، استماع اظهارات و اخذ آخرین دفاعیات متهم، به دلیل عجز متهم از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانست.

وی ادامه داد: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، متهم را علاوه بر ضبط خودرو حامل و محموله مکشوفه قاچاق به نفع دولت، به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 344 میلیون تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت میلیاردی برای قاچاقچیان رایانه!

محکومیت میلیاردی برای قاچاقچیان رایانه!