مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-12بين الملل

حمایت کور نروژ از تل آویو: اسراییل حق دفاع از خود دارد


وزیر خارجه نروژ با ابراز نگرانی از افزایش تنش ها بین رژیم صهیونیستی و گروه های مقاومت در نوار غزه، گفت از نظر وی تل آویو حق دارد از خودش در برابر حملات گروه های مقاومت دفاع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تداوم تجاوزها و حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در اراضی اشغالی و حملات جنایتکارانه به نوار غزه، با واکنش اینه ماری اریکسن سوریده وزیر امور خارجه نروژ همراه شد.

اریکسن سوریده بامداد امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه ای گفت: من عمیقا از افزایش چشمگیر درگیری در داخل نوار غزه و اطراف آن و همچنین شلیک تعداد زیاد راکت به سمت تل آویو نگران هستم .

به نوشته ).

شبکه رادیویی گالاتز موسوم به رادیو ارتش امروز گزارش داد که کابینه امنیتی اسراییل ساعت 9 شب (به وقت محلی) تشکیل جلسه می دهد تا طرح های مختلف درخصوص وضعیت نوار غزه و همچنین پیام های آمریکا را بررسی کند.

رسانه های اسراییلی می گویند تاکنون حداقل پنج صهیونیست در این عملیات ها به هلاکت رسیده و بیش از 100 نفر از آنها نیز مجروح شدند.

اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطینی نیز امروز از ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس اشغالی و اراضی اشغالی 1948 خواست به مقابله با رژیم اشغالگر با امکانات در دسترس ادامه دهند تا این رژیم به تجاوزات خود به مقدسات و ملت فلسطین پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کور نروژ از تل آویو: اسراییل حق دفاع از خود دارد

حمایت کور نروژ از تل آویو: اسراییل حق دفاع از خود دارد