مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-12پزشكي

راه اندازی مرکز تجمیعی و خودرویی واکسیناسیون کرونا در سبزوار


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: نخستین مرکز تجمیعی و خودرویی واکسیناسیون کرونا در این شهرستان راه اندازی شد.

- فاطمه نوده در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: این مرکز تجمیعی و خودرویی واکسیناسیون کرونا برای گروه های هدف فاز دو در سبزوار راه اندازی شد.

وی اظهار کرد: این مرکز همه روزه از ساعت 8 صبح الی 20 در مرکز خدمات جامع سلامت همت آباد فعال است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بر اساس سند ملی واکسیناسیون فاز یک گروه های هدف در سبزوار و شهرستان های تحت پوشش انجام شد.

نوده ادامه داد: تا کنون کادر بهداشت و درمان، سالمندان مراکز شبانه روزی بهزیستی و گروه هایی از پاکبانان، بیماران خاص، جانبازان و سایر گروه های هدف در فاز نخست واکسینه شده اند.

وی مطرح کرد: از نهم اردیبهشت واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در برابر ویروس کرونا آغاز شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: واکسیناسیون کرونا برای سایر افراد جامعه و دیگر گروه های پرخطر نیز بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت مرحله به مرحله انجام می شود.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید 19 در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز تجمیعی و خودرویی واکسیناسیون کرونا در سبزوار

راه اندازی مرکز تجمیعی و خودرویی واکسیناسیون کرونا در سبزوار