مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-12اجتماعي

پیش بینی رگبارهای پراکنده بهاری تا اوایل هفته در مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به پیش بینی رگبارهای پراکنده بهاری تا اوایل هفته در استان گفت: تا روز یک شنبه در ساعت بعدازظهر شاهد افزایش ابر و در ارتفاعات با رگبارهای پراکنده پیش بینی می شود.

- احمد اسدی امروز درباره وضعیت هوای مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: روز گذشته شاهد رگبار و رعدوبرق های پراکنده در آسمان مازندران بودیم که بیشترین بارش در مناطق غربی استان تا 21 میلی متر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه ارتفاعات استان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می شود، افزود:  در ساعات بعدازظهر افزایش ابر همراه با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: در مناطق ساحلی و جلگه ای استان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

اسدی بیان کرد: روز پنج شنبه آسمانی نیمه ابری تا ابری و به ویژه در ساعات بعدازظهر همراه با بارش های پراکنده که در ارتفاعات همراه با رگبار و رعدوبرق پراکنده خواهد بود.

وی ادامه داد: براساس نقشه های هواشناسی، از جمعه تا روز یک شنبه آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و در ساعت بعدازظهر همراه با افزایش ابر و در ارتفاعات همراه رگبار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رگبارهای پراکنده بهاری تا اوایل هفته در مازندران

پیش بینی رگبارهای پراکنده بهاری تا اوایل هفته در مازندران