مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-12ورزشي

بیانیه باشگاه استقلال در آستانه داربی: اهل شلوغ کاری نیستیم!


باشگاه استقلال در خصوص عملکرد داوری در بازی های اخیرشان، بیانیه ای صادر کرد.

- بیانیه باشگاه استقلال در آستانه داربی: اهل شلوغ کاری نیستیم! باشگاه استقلال در خصوص عملکرد داوری در بازی های اخیرشان، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، با نزدیک شدن به دربی پایتخت، باشگاه استقلال اطلاعیه ای صادر کرد که به شرح زیر است: مجموعه کادرفنی استقلال به واسطه تاکیدات چندباره از سوی آقای فرهاد مجیدی، در جریان بازی ها کمترین میزان اعتراضات را به داوران دارد و همه تلاش مجموعه استقلال حفظ آرامش برگزار کنندگان مسابقات بوده و هست.

با این حال می بینیم که این روش اتخاذ شده از سوی باشگاه استقلال منجر به تضییع حقوق این تیم شده است و آخرین مثال آن در بازی با ذوب آهن قابل مشاهده است.

بار دیگر تاکید می شود که مجموعه کادرفنی و نیمکت تیم استقلال نشان داده اند اهل شلوغ کاری و تحت تاثیر قرار دادن داور نیستند و انتظار می رود که داور دربی بی توجه به فضا سازی نیمکت ها و سکونشینان قضاوتی عادلانه از خود نشان بدهد.

تنها خواسته هواداران باشگاه استقلال که خواسته ای منطقی است، قضاوتی عادلانه و بی طرفانه از سوی آقای اکبریان است و امیدواریم که داور مسابقه در دربی بهترین قضاوت را از خود به نمایش بگذارد و خاطرات منفی گذشته را از اذهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه باشگاه استقلال در آستانه داربی: اهل شلوغ کاری نیستیم!

بیانیه باشگاه استقلال در آستانه داربی: اهل شلوغ کاری نیستیم!