مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-12سياسي

برنامه اعتکاف در زندان فرصتی برای رشد معنوی است


برنامه اعتکاف در زندان بسیار ارزشمند است، به هر دلیلی کارتان به اینجا کشیده است، این ایام را به فرصتی برای رشد و کمال و معنویت تبدیل کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در حاشیه بازدید از زندان مرکزی قزوین در چوبیندر در جمع مددجویانِ معتکف در زندان مرکزی اظهار کرد: در برنامه ریزی های خوبی که در سطح کشور و استان صورت گرفته است، مراسم اعتکاف در زندان ها در حال برگزاری است و این حرکت بسیار مهم و ارزشمند است.

وی افزود: خیلی مهم است که انسان در زندگی فرصتی پیدا کند تا با خدا خلوت کند.

ماه رمضان و شب های احیا برای این است که فرصتی پیدا کنیم تا خودمان را مورد بررسی قرار دهیم و این اعتکاف در شب های ماه مبارک رمضان بسیار با برکت و اثرگذار است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: در شب های احیا و شب قدر، انسان فرصت پیدا می کند تا با خدا ارتباط برقرار کند و بندگی خودش را ثابت کند و از غفلت های زندگی ابراز پشیمانی و استغفار کند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: هر مشکلی که در زندگی ما به وجود می آید، آن کلیدی که مشکل گشا است و قدرتی که می تواند مشکلات را برطرف کند، فقط خدای متعال است و هیچ کسی جز خدا نمی تواند مشکل گشایی کند و ارتباط با خدا با این نگاه اثرگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه اعتکاف در زندان فرصتی برای رشد معنوی است

برنامه اعتکاف در زندان فرصتی برای رشد معنوی است