مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-12سياسي

تعطیلی آرامستان های اهواز در ایام عید فطر


هر چند روند ابتلا در اهواز در یک هفته اخیر سیر نزولی پیدا کرده است اما اگر قرار باشد بازارها شلوغ و دید و بازدیدهای عید فطر برقرار باشند، - ایسنا/خوزستان دبیر شورای سلامت اهواز گفت: هر چند روند ابتلا در اهواز در یک هفته اخیر سیر نزولی پیدا کرده است اما اگر قرار باشد بازارها شلوغ و دید و بازدیدهای عید فطر برقرار باشند، قطعا بعد از عید فطر روند ابتلا افزایشی خواهد شد.

امراله مردانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به خریدها و دید و بازدیدهای ایام عید فطر اظهار کرد: در حال حاضر مشاغل گروه 1 و 2 می توانند فعالیت کنند و تعداد واحدهای صنفی فعال بیشتر شده است اما طبق دستورالعمل، به مشاغلی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند هشدار داده می شود و در نهایت پلمب و به دادگاه معرفی می شوند.

وی افزود: هر چند روند ابتلا در اهواز در یک هفته اخیر سیر نزولی پیدا کرده است اما اگر قرار باشد بازارها شلوغ و دید و بازدیدهای عید فطر برقرار باشند، قطعا بعد از عید فطر روند ابتلا افزایشی خواهد شد.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: در همه مناطق مرتبا با شیوخ و بزرگان طوایف، جلسات و نشست هایی برگزار شده است تا از مردم بخواهند از دید بازدید خودداری کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به رسم و رسوماتی که وجود دارد، در ایام عید مردم به آرامستان ها می روند که در این زمینه با مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی آرامستان های اهواز در ایام عید فطر

تعطیلی آرامستان های اهواز در ایام عید فطر