مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-12پزشكي

پنکه و کولر چگونه از انتقال ویروس جلوگیری می کنند؟


اینروزها که کرونا بدجور از هر طرف محاصره مان کرده، تاکیدات بسیاری بر رعایت پروتکل های بهداشتی حتی بیش از گذشته صورت می گیرد و در این میان توجه به رعایت فاصله اجتماعی و تهویه هوای مکانی که در آن حضور داریم جزو مهمترین اولویت هاست تا جایی که تاکید شده است که تهویه مناسب هوا به اندازه استفاده از ماسک برای جلوگیری از ابتلا به کرونا اهمیت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و براساس اعلام مرکز بهداشت استان مرکزی، برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید 19، باز کردن پنجره های ساختمان ظرف مدت 5 دقیقه 90 درصد آلودگی را کاهش می دهد، بنابراین تهویه مناسب در کنار استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در شرایط کنونی امری بسیار ضروری است.

در همه گیری کرونا از تراکم تماس نزدیک و تهویه نامناسب باید پرهیز شود، ماسک به تنهایی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا کافی نیست چراکه بیماران زیادی به دلیل حضور در پاساژها و مراکز خرید درگیر کرونا شدند درحالی که حتی از دو ماسک استفاده کردند، به همین دلیل باید از حضور در فضای بسته و پر ازدحام اجتناب کرد.

برای پیشگیری از ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا تهویه و هوادهی مناسب در مکان های بسته باید مدنظر قرار گیرد و در واقع در منزل و محل کار یکی از راه های جلوگیری از ابتلا به کرونا ایجاد تهویه مناسب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنکه و کولر چگونه از انتقال ویروس جلوگیری می کنند؟

پنکه و کولر چگونه از انتقال ویروس جلوگیری می کنند؟