مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-12اجتماعي

پایان هفته بارانی در همدان همراه با رعد و برق و وزش باد


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از صدور هشدار زرد برای پایان هفته خبر داد و گفت: در روزهای پنج شنبه و جمعه بارش باران، افزایش سرعت وزش باد و رعد و برق را داریم.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از صدور هشدار زرد برای پایان هفته خبر داد و گفت: در روزهای پنج شنبه و جمعه بارش باران، افزایش سرعت وزش باد و رعد و برق را داریم.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ساعات بعدازظهر پایان هفته افزایش ابرناکی و بارش رگباری باران همراه با رعد و برق را خواهیم شد.

وی تصریح کرد: طی دو هفته گذشته بارش هایی در سطح استان داشتیم اما در پایان این هفته بارش ها بیشتر می شود و انتظار داریم میزان بارش ها به بیش از میلی متر برسد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: در این ساعات، افزایش سرعت وزش باد لحظه ای را داریم و در روز جمعه همراه با بارش باران، رعد و برق را هم داریم.

وی در رابطه با بارش باران طی 24 ساعت گذشته مطرح کرد: طی 24 ساعت گذشته بارش هایی در گل تپه، شیرین سو، فامنین، کبودراهنگ و تویسرکان داشتیم که اندازه آنها کمتر از یک میلی متر بوده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان در رابطه با کیفیت هوای همدان نیز بیان کرد: در دو روز گذشته وضعیت هوای همدان غبارآلود بود اما از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان هفته بارانی در همدان همراه با رعد و برق و وزش باد

پایان هفته بارانی در همدان همراه با رعد و برق و وزش باد